Reklamace
Vážení zákazníci,
cílem našeho obchodu je poskytovat vždy ty nejlepší služby a maximální péči o zákazníky. V případě jakýchkoliv dotazů, návrhů na zkvalitnění služeb či stížností nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, které naleznete v sekci s kontakty.
Okamžitě vám budeme věnovat pozornost a vše neprodleně vyřešíme k vaší spokojenosti.
Jednoduše stačí zavolat a telefonicky se domluvit s našimi pracovníky na dalším postupu – vyhovíme vašim přáním a vše vyřešíme tak, abyste byli maximálně spokojeni.
Jak u nás fungují reklamace?
Pokud s nakoupeným produktem nejste spokojeni, tak pro vás máme dvě řešení:
- Produkt vyměníme za jiný
- Zašleme vám peníze zpět na váš bankovní účet
- Máme 30 denní lhůtu na vracení peněz na účet od obdržení balíku
- Balíky můžete poslat přes Zasilkovnu (prosím kontaktujte nás poskytneme Vám kód pro vrácení zásilky) nebo Českou Poštu, od jiných dopravců balíky přebírat nebudeme.
- Ke každé reklamaci/zpětné zásilce je nutno přiložit vyplněný Reklamační formulář .
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na email info@nanopromedical.cz
Záleží nám na spokojenosti všech zákazníků a podle toho přistupujeme k reklamacím.